שופטי נתניהו הורו לפרקליטות: להשיב לנאשמים עד ליום שלישי

    אליהו גרין No Comments on שופטי נתניהו הורו לפרקליטות: להשיב לנאשמים עד ליום שלישי

    השופטים קבעו כי עד אז דיוני ההוכחות במשפט יימשכו כסדרם. ביום שני הקרוב יימשך המשפט עם עדותו של דובר הליכוד לשעבר, שי חייק

    נתניהו עם עורכי דינו צילום: פלאש 90
    15:30
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on נתניהו לא ויתר: הסתיימה פגישת רה"מ ומזכיר המדינה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משפט נתניהו: בית המשפט הורה לפרקליטות להגיב לבקשות המידע של סנגורי הנאשמים בתיקי האלפים בעניין השימוש בתוכנת "פגסוס" – עד ליום שלישי הקרוב. 

    השופטים קבעו כי עד אז דיוני ההוכחות במשפט יימשכו כסדרם. ביום שני הקרוב יימשך המשפט עם עדותו של דובר הליכוד לשעבר, שי חייק.

    אתמול (חמישי) פנו סנגורי הנאשמים, עורך הדין ז'ק חן המייצג את בני הזוג אלוביץ וכן עורך הדין בעז בן צור, סנגורו של נתניהו לבית המשפט בדרישה להורות לפרקליטות להשיב לשאלותיהם בעניין השימוש בתוכנת "פגסוס" בחקירת תיקי נתניהו, להעביר לידיהם את כל חומרי החקירה שנאספו באמצעותה וכן להקדיש את הדיון הבא במשפט הקבוע ליום שני, לדיון בחשיפה הדרמטית.

    אמש פורסם בערוץ 12, כי בדיקת הפרקליטות העלתה שנעשה שימוש בתוכנה במהלך חקירות תיקי נתניהו לפחות במקרה אחד, באופן החורג מהצו השיפוטי שניתן.

    בפרקליטות עדיין נמשכת הבדיקה ובשלב זה טרם ברור היקף השימוש בתוכנה בחקירות ראש הממשלה לשעבר והיקף החריג מהצווים השיפוטיים.

    על פי הפרסום, גורמים המעורים בפרטים טענו כי אף שבוצע שימוש בתוכנה, אף אחת מן הראיות בתיקים לא הושגה לבסוף באמצעותה של תוכנת הרוגלה.

    בערוץ 13 פורסם, כי במשטרה הטעו את הפרקליטות וטענו בתחילה כי לא נעשה שימוש בתוכנה בחקירת תיקי האלפים, אך לאחר שגורמים בפרקליטות דרשו לבצע בדיקה נוספת – המשטרה שינתה את גרסתה והודתה כי התוכנה הופעלה נגד מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, עד המדינה שלמה פילבר.

    עוד פורסם, כי בעקבות הסערה סביב חשיפת השימוש בתוכנה בתיקים, מתפתח משבר אמון בין המשטרה לפרקליטות – שם לא משוכנעים בטענת המשטרה כי השימוש היחיד שנעשה בתוכנה בתיקי נתניהו, הוא במקרה של פילבר.



    0 תגובות